AI και εκπαίδευση: η εποχή του meta-brainstorming.

Στα πλαίσια του μαθήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού μας ζητήθηκε να χρησιμοποιήσουμε ένα chatbot της επιλογής μας για να δημιουργήσουμε με την βοήθεια του μία προσομοίωση. Το θέμα που επέλεξα να επεξεργαστώ αφορά τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα. Με βάση τα παραπάνω και σε συνδυασμό με την πρόσφατη επαφή με το moodle ήθελα να δω πώς το AI Gemini της Google θα με βοηθούσε να συνδυάσω όλα τα παραπάνω.

Read More

Άνθρωπος και μικροοργανισμοί: μία εναλλακτική διδακτική πρόταση στην πλατφόρμα moodle.

Ως μαθητής είχα βαρεθεί να κουβαλάω καθημερινά τον όγκο και το βάρος των βιβλίων που μου επέβαλε το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο όγκος δεν περιοριζόταν μόνο στην ποσότητα των βιβλίων αλλά και στην μονοτονία του περιεχομένου τους: αράδες με κείμενο για αποστήθιση, φλάτ εικονογράφηση, κακοτεχνημένα γραφήματα…ζωντάνια μηδέν. H έλευση της πανδημίας της covid 19 έφερε κατά…

Read More

Η εννοιολογική χαρτογράφηση στις υπηρεσίες της βιολογίας.

Στα πλαίσια του μαθήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού των βιολογικών επιστημών κληθήκαμε να χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών Cmap.
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορούμε να δημιουργήσουμε πλήρως δομημένους εννοιολογικούς χάρτες με διαδραστικά χαρακτηριστικά και εμπλουτισμένους με ποικιλία μέσων όπως εικόνες, κείμενα και pdfs.

Read More

Εσείς Scratch-άρετε;

Το συγκεκριμένο διαδικτυακό λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την διδασκαλία βασικών εννοιών προγραμματισμού όσο και σαν μέσο διδασκαλίας επιστημονικών εννοιών ανάλογα με το μάθημα που επιθυμεί να διδάξει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός. Ο μόνος περιορισμός ; Η φαντασία !

Read More

Το ονοματάκι σου;

Έχετε αναλογιστεί ποτέ ότι κάποιες από τις ορολογίες που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας κάποτε δεν υπήρχαν;
Οι περισσότερες από αυτές επινοήθηκαν για να αποδώσουν ερμηνεία σε κάτι που εως τότε ήταν άγνωστο. Έτσι συνέβη και με όρους που χρησιμοποιούμε στην μικροβιολογία.

Read More

Σύντομο Βιογραφικό

Το όνομα μου είναι Σκευάκης Παναγιώτης. Είμαι τεχνολόγος τροφίμων και μεταπτυχιακός φοιτητής του ΔΠΜΣ “Διδακτική της Βιολογίας”. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το 2021 και έπειτα από σύντομη ενασχόληση στον κλάδο μου συνειδητοποίησα ότι δεν θα μπορούσα να είμαι κλεισμένος σε ένα εργοστάσιο ή ένα εργαστήριο για το υπόλοιπο της εργασιακής μου…

Read More