Η τεχνητή νοημοσύνη εισέρχεται στο χώρο της εκπαίδευσης και στοχεύει στο να αναπτυχθούν εργαλεία και τεχνικές που θα βοηθήσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αυτά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξης των μηχανισμών αυτών, τεράστιος όγκος πληροφορίας διατίθεται προς χρήση. Ωστόσο, αρκετή προσπάθεια χρειάζεται να δαπανηθεί από τον εκπαιδευτικό προκειμένου να υλοποιειθεί το εκπαιδευτικό εργαλείο που θα μπορέσει να εκπληρώσει τους μαθησιακούς στόχους. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να […]
Με τη βοήθεια του moodle, τα μαθήματα αναπτύσσονται σε ηλεκτρονικό περιβάλλον και η οργάνωση γίνεται αποτελεσματικότερη. Οπτικόακουστικό υλικό, ερωτηματολόγια, βαθμολογία και κουίζ είναι κάποιες από τις δυνατότητες που παρέχονται στον σχεδιασμό και υλοποίηση των μαθημάτων. Μια προσέγγιση δόμησης μαθήματος με θέμα την βιοτεχνολογία δίνεται μέσα από τον παρακάτω σύνδεσμο. https://e-school.biologia.gr/course/view.php?id=174
Με τη βοήθεια του Scratch, δημιουργούμε υλικό, εύκολα διαχειρίσιμο από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Συμμετέχοντας διαδραστικά στη σελίδα μπορεί κάποιος να περιηγηθεί στο θέμα μελέτης. Μια απλή και σύντομη πρόταση για το μάθημα της βιοτεχνολογίας παρουσιάζεται παρακάτω. https://scratch.mit.edu/projects/1116637223
Ποιες είναι οι εφαρμογές αυτής της σύνθετης επιστήμης? Με ποιους τομείς ασχολείται? Δείτε παρακάτω τον εννοιολογικό χάρτη και ακολουθείστε τα βέλη του. https://cmapscloud.ihmc.us/viewer/cmap/211H8QRN1-1400LPZ-34HP8T https://e-school.biologia.gr/course/view.php?id=174