Σκρατς, όχι δεν είναι τυχερό παιχνίδι…
Το Scratch είναι μια διερμηνευόμενη δυναμική οπτική γλώσσα προγραμματισμού βασισμένη και υλοποιημένη σε Squeak. Όντας δυναμική, επιτρέπει σε αλλαγές του κώδικα ακόμη και κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των προγραμμάτων. Έχει ως στόχο τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους και να τους επιτρέψει να δημιουργήσουν παιχνίδια, βίντεο και μουσική. Μπορεί να μεταφορτωθεί δωρεάν και χρησιμοποιείται σε μια ευρεία ποικιλία δράσεων εντός και εκτός του σχολείου ανά τον κόσμο.
Για την συγκεκριμένη εργασία του μαθήματος ,δημιούργησα μια μικρή ιστοριούλα με πρωταγωνίστρια μια γάτα του Σκρατς! Χρησιμοποίησα κώδικες εντολών και όταν την ολοκλήρωσα την ανέβασα εδώ.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μέρος της δουλειάς μου κι εδώ ολόκληρη: