ΤΠΕ και Κεντρικό Δόγμα της Μοριακής Βιολογίας

Στα πλαίσια του μαθήματος έγινε μελέτη ενός άρθρου με θέμα ” Ανάπτυξη και επικύρωση εκπαιδευτικού υλικού βασισμένο σε προσομοίωση στο κεντρικό δόγμα της μοριακής Βιολογίας στο Λυκείο” του Junar S. Cano, ο οποίος έκανες αυτή τη μελέτης σε μαθητές Γ’ Λυκείου σε σχολείο στις Φιλιππίνες. Μελέτησε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού σε προσομοίωση σε υπολογιστή για το Κεντρικό Δόγμα της Μοριακής Βιολογίας σε μαθητές που ο ίδιος ο ερευνητής είχε στο μάθημα της Βιολογίας. Χρησιμοποίησε εμπειρογνώμονες για να αξιολογήσουν τα εργαλεία και ερωτηματολόγιο για τους μαθητές πριν και μετά τη διδασκαλία του μαθήματος που αφορά το Κεντρικό Δόγμα της Μοριακής Βιολογίας. Χρησιμοποίησε τη μέθοδο Liker ως εργαλείο αξιολόγησης. Το ερωτηματολόγιο είχε 40 ερωτήσεις που αφορούσαν την αντιγραφή,μεταγραφή και μετάφραση του DNA. Παρακάτω υπάρχει αναλυτικά μια παρουσίαση του άρθρου με περισσότερες λεπτομέρειες και τα αποτελέσματα του μελετητή. Επίσης μπορείς να βρεις το άρθρο αν θες να το μελετήσεις.

Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *