ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ 5Ε

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ :ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

https://www.youtube.com/results?search_query=charles+darwin+galapagos+islands
ΣΤΑΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ Ενεργοποιούμε το ενδιαφέρον των μαθητών παρουσιάζοντας τα Νησιά Galapagos τη θέση τους την ποικιλομορφία βιοτόπων και την ιδιαίτερη πανίδα τους.
ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ Με μια εικόνα που δείχνει την προέλευση των σπίνων (αρχικός πληθυσμός) και συσχέτιση του είδους με την τροφή τους ,παροτρύνουμε τους μαθητές να μελετήσουν πιθανό σενάριο-μηχανισμό για την αλλαγή . Στο στάδιο αυτό ανακαλούμε την πρότερη γνώση της θεωρίας Δαρβίνου.
ΕΞΗΓΗΣΗ Προσαρμόζουμε τη θεωρία Δαρβίνου στο παράδειγμα των σπίνων και συζητούμε για τα σημεία της θεωρίας που αποδείχτηκε ότι δεν ισχύουν όπως και για τα γνωστικά κενά που είχε ο Δαρβίνος (Γονίδια)
Διατυπώνουμε τη συνθετική θεωρία εξηγώντας για τη γεωγραφική απόμόνωση και την Ειδογένεση.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Θέτουμε στους μαθητές να εξηγήσουν το λευκό χρώμα στις αρκούδες με δεδομένο ότι ο αρχικός πληθυσμός είχε σκούρο χρώμα.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ Φύλλο εργασίας με ερωτηματολόγιο.

Add Comment

Required fields are marked *. Your email address will not be published.