Όταν οι μαθητές ακούν πως αν τεντώναμε το ανθρώπινο πυρηνικό DNA σε μια ευθεία θα έφτανε περίπου τα δύο μέτρα, συνηθίζουν άλλωτε να μας κοιτούν λίγο περίεργα, άλλοτε αρχίζουν ψίθυροι και γελάκια και άλλωτε πολύ απλά αναρωτιούνται ‘πώς;’. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των εκπαιδευτικών να κάνουν τη διαδικασία του ‘πακεταρίσματος’ του DNA κατανοητή στα παιδιά, χρησιμοποιώντας τόσο τον λόγο όσο και την εικόνα, κάτι τέτοιο είναι σε πολλές περιπτώσεις ιδιαίτερα δύσκολο, κυρίως λόγω του γεγονότος πως η αναδίπλωση γίνεται μέσα στο χώρο με αποτέλεσμα η χρήση μόνο εικόνων να καθίσταται για πολλούς μαθητές ανεπαρκής. Δεδομένου πως στόχος μας δεν είναι απλά το ‘παπαγάλισμα’ της διαδικασίας αλλά η σε βάθος κατανοησή της, προτείνω σαν τελευταίο στάδιο της διδασκαλίας, μετά τη χρήση του λόγου και της εικόνας, την παρουσίαση της διαδικασίας του ‘πακεταρίσματος’ του DNA σε ένα βίντεο στο οποίο θα γίνεται προσομοίωση της διαδικασίας στο χώρο, όπως παρακάτω…
Μαρ 16 2016
3 σχόλια
Η μορφή του άρθρου πρέπει να είναι κανονική, όχι βίντεο…
Δεν υπάρχει επιλεγμένη εικόνα, δεν υπάρχει κάποιο κείμενο…
Ωραίο βιντεάκι!