Βιογραφικό

Ονομάζομαι Μαρία Μηνά και είμαι Βιολόγος. Ξεκίνησα σπουδάζοντας Βιολογία στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης και συνέχισα με μεταπτυχιακές σπουδές στην Κυτταρική και Μοριακή Νευροεπιστήμη, στο Πανεπιστήμιο του Tübingen στη Γερμανία. Έπειτα, εκπόνησα τη Διδακτορική μου Διατριβή στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (σε συνεργασία με το Παν/μιο Αθηνών), με αντικείμενο έρευνας το ρόλο των ενδιάμεσων…

Read More

Γνωρίζοντας το ‘Ιδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών

Το μάθημα της Βιολογίας στο σύγχρονο σχολείο είναι πλέον σαφές ότι εκτός από το θεωρητικό υπόβαθρο, χρειάζεται να συνοδεύεται και από εργαστηριακές ασκήσεις. Καθώς οι μαθητές συγκρατούν πιο εύκολα τις γνώσεις που αποκτούν μέσω της ίδιας τους της εμπειρίας, είναι πολύ σημαντικό να δουν από κοντά τις συνθήκες στις οποίες εργάζεται ένας επιστήμονας Βιολόγος. Για…

Read More

Ενημερώνοντας τους μαθητές για τα ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ

Τα τελευταία χρόνια ακούμε ολοένα και περισσότερο για τα αυτοάνοσα νοσήματα. Πράγματι, οι στατιστικές σε Ευρώπη και Αμερική δείχνουν μία ραγδαία αύξηση τους την τελευταία δεκαπενταετία, με έναν στους πέντε ανθρώπους να πάσχουν σήμερα από κάποιο αυτοάνοσο νόσημα. Αναπόφευκτα, τα περισσότερα παιδιά έχουν συναντήσει τον όρο αυτοάνοσο νόσημα στη ζωή τους, χωρίς όμως να γνωρίζουν τι πραγματικά…

Read More

Σχέδιο μαθήματος με τη μέθοδο 5Ε

Φύλλο Εργασίας: Σύγχρονη Σύνθεση Ενεργοποίηση: Συζήτηση για το σύγχρονο είδος Ανθρωποειδών (Homo sapiens) και για ανατομικές διαφορές του από προηγούμενα είδη. Πρόκληση καταιγισμού ιδεών για το πως έγιναν αυτές οι αλλαγές και εισαγωγή στο προς πραγμάτευση αντικείμενο που είναι η ειδογένεση.  Εξερεύνηση: Προβολή στους μαθητές της εικόνας 3.23 στη σελίδα 148 του σχολικού βιβλίου και …

Read More