Didacticts oF Biology

OnLabs…Virtual Reality in Biology

Το Onlabs είναι ένα ερευνητικό έργο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) που προσομοιώνει το εργαστήριο βιολογίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η πρωταρχική του αποστολή είναι να επιτρέψει στους μαθητές να πειραματιστούν με ασφάλεια, χωρίς χρονικούς περιορισμούς με εξοπλισμό και διαδικασίες που περιγράφονται στα βιβλία τους πριν πραγματοποιήσουν το πείραμα στο κανονικό εργαστήριο… Σε πρόσφατη μελέτη των Read more about OnLabs…Virtual Reality in Biology[…]

Concept Map: A Quick Way to Revise Science Concepts

Η τεχνική της εννοιολογικής χαρτογράφησης αναπτύχθηκε από τον καθηγητή Joseph D. Novak, στο πανεπιστήμιο του Cornell. Βασίστηκε στη θεωρία του David Ausubel (1968), ο οποίος τόνισε τη σημασία των πρότερων γνώσεων στην εκμάθηση νέων εννοιών. Ο Novak (1991) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «η μάθηση με νόημα περιλαμβάνει την αφομοίωση νέων εννοιών καθώς και την ενσωμάτωση Read more about Concept Map: A Quick Way to Revise Science Concepts[…]

Let’s Wiki…

Όλα ξεκίνησαν το 1994, όταν ο Ward Cunninghan δημιούργησε το πρώτο wiki που δημοσιεύτηκε στον παγκόσμιο ιστό στις 25 Μαρτίου 1995. Το wiki είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέτουν, να τροποποιούν και να διαγράφουν το περιεχόμενο σε συνεργασία με άλλους. Διαφέρει από ένα ιστολόγιο, στο γεγονός ότι το περιεχόμενο δημιουργείται χωρίς κάποιον ορισμένο Read more about Let’s Wiki…[…]

Let’s Contribute to Wikipedia

Ένας από τους πιο διαδεδομένους όρους της κοινωνικής και συνεργατικής αντίληψης του Διαδικτύου είναι το ‘wiki’. Ο όρος ‘wiki’ προέρχεται από μια χαβανέζικη φράση: wiki-wiki, που σημαίνει γρήγορο/ σύντομο. Το wiki είναι μια συνεργατική ιστοσελίδα, της οποίας το περιεχόμενο μορφοποιείται από τους χρήστες, δηλαδή το wiki παρέχει τη δυνατότητα για συνεργατική δημιουργία και ανανέωση ενός Read more about Let’s Contribute to Wikipedia[…]

Let’s Moodle!

Ο σύγχρονος άνθρωπος χρειάζεται να μαθαίνει με πολλαπλούς τρόπους, απαλλαγμένους από χωροχρονικές δεσμεύσεις, και ο ίδιος να αποτελεί το «κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας» Το μοντέλο της τηλεκπαίδευσης που έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, δεν έχει σκοπό να αντικαταστήσει τη μέθοδο της κλασικής εκπαίδευσης,  αλλά να την διευκολύνει και να την αναπτύξει, δίνοντας Read more about Let’s Moodle![…]

Στόχοι

Το παρόν Ιστολόγιο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα στη διδασκαλία της Βιολογίας και στόχο έχει την εξοικείωση με εργαλέια, εκπαιδευτικό υλικό, σχέδια μαθημάτων, και διδακτικά μοντέλα που θα βοηθήσουν στην καλύτερη διδασκαλία της Βιολογίας…

Το Μοντέλο 5Ε

“A Learning Cycle for All Students” To μοντέλο 5Ε χρησιμοποιείται από το Biological Sciences Curriculum Study (BSCS) από την δεκαετία του 80 και συνεχώς εμπλουτίζεται με καινούρια δεδομένα που υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητά του. Η εφαρμογή του μοντέλου σε μαθητές Β’ Λυκείου στην ενότητα των Τροφικών Αλυσίδων είχε ως εξής: Ενεργοποίηση: Αναζήτηση προηγούμενων γνώσεων των μαθητών Read more about Το Μοντέλο 5Ε[…]

Βιογραφικό Σημείωμα

Ονομάζομαι Ισμήνη Κλουκίνα, είμαι Βιολόγος και μαμά του Ορέστη και της Ιόλης. Μετά την αποφοίτησή μου από το τμήμα Βιολογίας του ΕΚΠΑ, εργάστηκα σε ερευνητικά προγράμματα του Ινστιτούτου Νευροβιολογικών Ερευνών στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Παράλληλα, στο Αιγινήτειο πραγματοποίησα και τη Διδακτορική μου Διατριβή κατά την οποία και εξειδικεύτηκα στην Ηλεκτρονική Μικροσκοπία σε νεκροτομικό υλικό ανθρώπινων εγκεφάλων, Read more about Βιογραφικό Σημείωμα[…]

Hello world!

Καλώς ήλθατε στο ΜΔΕ – Διδακτική της Βιολογίας Ιστότοποι. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε να γράφετε!

Skip to toolbar