LAMSάρισμα

LAMSάρισμα

Το Lams αποτελεί μία ακόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, με πολλές δυνατότητες για τον εκπαιδευτικό. Η λογική του μοιάζει με εκείνη του Moodle.Παρακάτω δίνεται ένα παράδειγμα σχεδιασμού μαθήματος μέσω του Lams πάνω στη διδακτική ενότητα ” Έλεγχος γεννήσεων-Οικογενειακός προγραμματισμός. Επίδραση του τρόπου ζωής στη λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος.” της Βιολογίας Α’ Λυκείου.

Αρχικά, η εικόνα που βλέπει ο εκπαιδευτικός πριν ξεκινήσει να χτίζει το μάθημα, είναι η παρακάτω

2016-05-16 16_25_55-LAMS __ Author

Καθώς αρχίζει να διαμορφώνει σιγά σιγά το μάθημα, παίρνει περίπου την παρακάτω μορφή

2

Στο δικό μας παράδειγμα λοιπόν ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες από τα εργαλεία πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα από το διαμοίρασμα ενός αρχείου, που ουσιαστικά αποτελεί κομμάτι του σχολικού εγχειριδίου προκειμένου οι μαθητές να λάβουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

3

Το επόμενο εργαλείο είναι ο πίνακας ανακοινώσεων. Εκεί τους έχουμε αναρτήσει ένα εκπαιδευτικό βίντεο που αναφέρεται στα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα (ποιά είναι, συμπτώματα και τρόπους πρόληψης). Οι μαθητές καλούνται να δουν προσεκτικά και αυτό το βίντεο.

4

Στη συνέχεια της ακολουθίας, οι μαθητές θα συναντήσουν το σήμα STOP

που σημαίνει ότι για να προχωρήσουν θα πρέπει πρώτα να έχουν ολοκληρώσει τις προηγούμενες δραστηριότητες.

Όσο προχωρά το στήσιμο του μαθήματος, η εικόνα που έχει ο καθηγητής είναι κάπως έτσι..

5

Ακολουθούν λοιπόν τα εργαλεία αξιολόγησης, με πρώτο ένα τεστ με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής.

6

7

Σε επόμενο βήμα ζητάμε από τους μαθητές να κάνουν μια μικρή γραπτή εργασία, απαντώντας ουσιαστικά σε δύο ερωτήσεις, και να ανεβάσουν το αντίστοιχο αρχείο, προκειμένου να αξιολογηθεί.

8

Έπειτα και λίγο πριν περάσουμε στα εργαλεία συνεργασίας οι μαθητές θα συναντήσουν ένα ακόμα STOP, ενώ το χτίσιμο του μαθήματος προχωρά κάπως έτσι..

9

Μέσω chat ζητάμε από τους μαθητές να πουν τη γνώμη τους σχετικά με το ποια θεωρούν την καλύτερη μέθοδο αντισύλληψης για έναν ενήλικα.

10

Μετά μέσω forum καλούνται να συζητήσουν ποια θεωρούν την πιο σωστή σεξουαλική συμπεριφορα.

11

Ένα ακόμα STOPπριν περάσουμε στα εργαλεία ανατροφοδότησης.

12

Εδώ πρώτα έχουμε μία ψηφοφορία για τους μαθητές, όπου καλούνται να μας πουν ποιά μέθοδο αντισύλληψης τελικά θα επέλεγαν εκείνοι.

13

Ακολουθεί νοητικός χάρτης, στον οποίο οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν τα “ύποπτα” συμπτώματα για την ύπαρξη κάποιου σεξουαλικώς μεταδιδόμενου νοσήματος.

14

Το σχέδιο μαθήματος κλείνει με τις ομαδικές δραστηριότητες. Στη φάση αυτή επιλέξαμε αρχικά το chat & scribe στο οποίο ζητάμε από τους μαθητές να επιλέξουν ένα σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα, για το οποίο θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα και κατόπιν να μοιραστούν με τους συμμαθητές τους τις πληροφορίες που βρήκαν.

15

16

Τέλος, επιλέξαμε το forum & scribe και ζητήσαμε από τους μαθητές να επιλέξουν μία μέθοδο αντισύλληψης για την οποία θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα και να συλλέξουν πληροφορίες.

17

Τις οποίες εν τέλει θα πρέπει να μοιραστούν με τους υπόλοιπους.

18

Αφού ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός του μαθήματος,η εικόνα που βλέπει ο εκπαιδευτικός στην επιφάνεια εργασίας του είναι η παρακάτω..

Επιφάνεια εργασίας εκπαιδευτικού

Επιφάνεια εργασίας εκπαιδευτικού

Ενώ του μαθητή..

Επιφάνεια εργασίας εκπαιδευόμενου

Επιφάνεια εργασίας εκπαιδευόμενου

 

Καλά LAMSαρίσματα..

wink

 


Leave a Reply

Skip to toolbar