LAMS ρύθμιση μαθήματος και … ορμονών

LAPS   Το LAMS  ( Learning Activity Management System) είναι Διαδικτυακό Σύστημα Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης. Μια εκπαιδευτική οντότητα (σενάριο, σχέδιο διδασκαλίας ή μάθησης, φύλλο εργασίας κλπ) οργανώνεται και υποστηρίζεται μέσα από ακολουθίες μαθησιακών δραστηριοτήτων οι οποίες περιέχουν το απαιτούμενο εκπαιδευτικό υλικό. Αντίγραφα των ακολουθιών ανατίθενται σε ομάδες εκπαιδευομένων για εκπόνηση κατά τη διάρκεια της οποίας τροφοδοτείται ψηφιακός φάκελος εργασιών (portfolio) ενώ ο εκπαιδευτικός εποπτεύει, υποστηρίζει, αξιολογεί και ανατροφοδοτεί τους εκπαιδευόμενους.

2016-06-03 10_28_12-7o_mathima.pdf - Adobe Acrobat Reader DC  Το απλό και φιλικό περιβάλλον του διευκολύνει την συγγραφή, εκπόνηση και εποπτεία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων οποίες μπορούν να είναι ατομικές ή συνεργατικές σε ομάδες.Ο μαθητής εργάζεται ατομικά ή συνεργατικά με το δικό του ρυθμό ή συντονισμένος με όλη το τμήμα.Εάν δεν έχει ολοκληρώσει την τρέχουσα δραστηριότητα μπορεί να επανέλθει για να συνεχίσει αργότερα ή για να ξαναδεί / εργαστεί με τις δραστηριότητες που έχει ήδη ολοκληρώσει.

   Το LAMS μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αυτόνομο σύστημα ή ενσωματωμένο σε Συστήματα Διαχείρισης Μαθημάτων (LMS) όπως Moodle, Sakai, .LRN, WebCT και το BlackBoard.
2016-06-03 10_22_35-7o_mathima.pdf - Adobe Acrobat Reader DCΕίδη δραστηριοτήτων. Οι ακολουθίες δομούνται από δραστηριότητες (activities), κάθε μία από τις οποίες δίνει έμφαση και υποστηρίζει διαφορετικές λειτουργίες, όπως:
Πληροφόρηση (Informative),Συνεργασία (Collaboration), Αξιολόγηση (Assessment), Αναστοχασμό (Reflective)

Οι ακολουθίες (Sequences) μπορούν να περιλαμβάνουν ένα πλήθος από ατομικές εργασίες, εργασίες για μικρές ομάδες ή για ολόκληρη την εκπαιδευτική ομάδα (τάξη) με δραστηριότητες που βασίζονται τόσο σε περιεχόμενο όσο και στη συνεργασία.

Τρόποι χρήσης:LessonLAMS! (http://www.lessonlams.com) – (Δωρεάν έν2016-06-03 10_24_13-7o_mathima.pdf - Adobe Acrobat Reader DCα καθηγητή και για 30 μαθητές ανά λογαριασμό), Sch.gr (http://lams.sch.gr/),Moodle (Δραστηριότητα, απαιτείται σύνδεση με προεγκατεστημένο server LAMS), Ίδρυμα LAMS https://www.lamsfoundation.org/, Κοινότητα LAMS http://www.lamscommunity.org/

Στασινάκης, Π. (2016), ΜΔΕ Διδακτική της Βιολογίας – Ακ. Έτος 2015-2016, Β Εξάμηνο, Εκπαιδευτική Τεχνολογία,  Σημειώσεις μαθήματος. Αθήνα:ΕΚΠΑ

Εφαρμογή


Μια εφαρμογή του συστήματος LAMS , την ΕΠ ενδοκρινείς αδένες περιγράφεται στη συνέχεια με την οργάνωση μιας ακολουθίας πάνω στην ενότητα Ορμόνες  (τρόποι δράσης των ορμονών) του κεφ.11 ΕΝΔΟΚΡΙΝΕΙΣ ΑΔΕΝΕΣ του βιβλίου:βιολογία α λυκείου.

2016-06-03 12_00_23-Συγγραφέας1η δραστηριότητα. Ο μαθητής καλείται να διαβάσει το μάθημα από το σχολικό εγχειρίδιο και να παρακαλουθήσει προσεκτικά σχετικό εκπαιδευτικό video.

2016-06-03 12_01_00-Συγγραφέας2016-06-03 12_41_12-Νοητικός χάρτης2η δραστηριότητα Ο μαθητής καλείται να συμπληρώσει τον ακόλουθο νοητικό χάρτη κα αμέσως μετά τοποθετείται μία πύλη  2016-06-03 12_03_17-Συγγραφέας με χρονοδιάγραμμα

 

2016-06-03 12_02_49-Συγγραφέας2016-06-03 12_59_21-βιολογία α λυκείου.pdf - Adobe Acrobat Reader DC3η δραστηριότητα Ο μαθητής καλείται να μελετήσει τις παρακάτω εικόνες που αναφέρονται στον τρόπο δράσης των ορμονών

2016-06-03 12_03_53-Συγγραφέας4η δραστηριότητα Οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε 2 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σχετικές με τον τρόπο δράσης των ορμονών. Για να μπορέσουν να περάσουν στην επόμενη δραστηριότητα πρέπει να έχουν απαντήσει επιτυχώς τις ερωτήσεις.2016-06-03 12_03_17-Συγγραφέας

2016-06-03 12_04_24-Συγγραφέας5η δραστηριότητα Οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν έναν πίνακα του βιβλίου σχετικό με τους σημαντικότερους αδένες και τις ορμόνες και στη συνέχεια να απαντήσουν σε δεδομένες απαντήσεις σε ένα forum (ασύγρονης συζήτησης).

2016-06-03 13_23_22-Συγγραφέας2016-06-03 13_23_51-Συγγραφέας6η δραστηριότητα Οι μαθητές του κάθε forum καλούνται να γράψουν συνεργατικά ένα κείμενο με τις απαντήσεις τους σε ιστότοπο wiki. ή

7η δραστηριότητα  Οι μαθητές υποβάλλουν ξεχωριστά ο καθένας τις απαντήσεις τους.

 

2016-06-03 12_00_23-Συγγραφέας8η δραστηριότητα Οι μαθητές καλούνται να παρακαλουθήσουν προσεκτικά ενα video που αναφέρεται σε έναν από τους ενδοκρινείς αδένες το Θυροειδή, και  να κρατήσουν σημειώσεις. Αμέσως μετά συνατνούν μία πύλη που απαιτεί το συγχρονισμό όλων.2016-06-03 12_03_17-Συγγραφέας

2016-06-03 13_24_38-Συγγραφέας

2016-06-03 13_25_44-Συγγραφέας9η δραστηριότητα (ομαδική)

Οι μαθητές συζητούν κατά ομάδες τις σημειώσεις του σε ένα chat (σύγχρονη συζήτηση),.

Ο γραμματέας της ομάδας τους γραφει την επισκόπιση της συζήτησης.

10η δραστηριότητα (προαιρετική) Οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν το μάθημα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar