Στην εργασία παρουσιάζεται περίπτωση χρήσης εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας στα πλαίσια της διδασκαλίας εργαστηρίου Γενικής Βιολογίας σε Πανεπιστήμιο στην Τουρκία. Αξιολογείται κατά πόσο η χρήση επαυξημένης πραγματικότητας (AR) επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα των φοιτητών -μελλοντικών καθηγητών Φυσικών Επιστημών- και πως επηρεάζει την στάση τους απέναντι στις νέες τεχνολογίες.
Πιο συγκεκριμένα η έρευνα αποσκοπεί στον προσδιορισμό της επίδρασης της ενσωμάτωσης της Επαυξημένης Πραγματικότητας στη διδασκαλία της Βιολογίας μέσω του μοντέλου 5E.
Η μελέτη διεξήχθη με τους 31 εκπαιδευόμενους καθηγητές φυσικών επιστημών στο Εργαστηριακό Μάθημα Βιολογίας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 για την εξέταση διαφόρων ανατομικών δομών.
Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της έρευνας δείχνει ότι η χρήση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας στο εργαστήριο αύξησαν την ακαδημαϊκά αποτελέσματα των φοιτητών και επηρέασαν θετικά την στάση των φοιτητών απέναντι στην ψηφιακή τεχνολογία. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν ότι οι εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας διευκόλυναν τη μάθησή τους και την κατανόηση του διδασκόμενου αντικειμένου, καθιστώντας τα μαθήματα πιο ελκυστικά. Κατά συνέπεια, η χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας συνιστάται στη διδασκαλία της Βιολογίας.