Βαθμίδα: Πρωτοβάθμια
Τάξη: Γ
Μάθημα: Μελέτη Περιβάλλοντος
Ενότητα: Φυτά – Ζώα
Μάθημα: Αυτότροφοι – φυτοφάγοι – σαρκοφάγοι οργανισμοί
Στόχοι: Οι μαθητές μετά το πέρας της διδασκαλίας να είναι σε θέση:
1.να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν παραδείγματα αυτότροφων οργανισμών
2. να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν παραδείγματα καταναλωτών πρώτης τάξης (φυτοφάγοι)
3. να να αναγνωρίζουν και να αναφέρουν παραδείγμτα καταναλωτών δεύτερης τάξης (σαρκοφάγοι)
Διάρκεια: 45′
Υλοποίηση:
- Χρησιμοποιώντας έναν προτζέκτορα παρουσιάζουμε στα παιδιά την ορολογία, τρεις εικόνες των υπό μελέτη οργανισμών καθώς και ένα κατά προτίμηση ευρή σύνολο των οργανισμών που αυτοί καταναλώνουν.
- Χωρίζουμε τα παιδιά σε τρεις ομάδες και αναθέτουμε στην κάθε ομάδα σε πρώτη φάση να αντιστοιχίσει στον οργανισμό που έχει αναλάβει, τους αντίστοιχους οργανισμούς που καταναλώνει και στη συνέχεια να επιλέξει από την ορολογία την ονομασία που ταιριάζει καλύτερα στις διατροφικές του ιδιαιτερότητες.
- Μόλις ολοκληρωθεί το παραπάνω βήμα, γίνεται παρουσίαση της εργασίας της κάθε ομάδας και ακολουθεί συζήτηση.
Αξιολόγηση:
Ζητώ από τα παιδιά, ατομικά, να επιλέξουν έναν εκπρόσωπο και από τα τρία είδη και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή gallery bank, να δημιουργήσουν από τρία album,τα οποία θα έχουν τίτλο το είδος του οργανισμού και σε ποια κατηγορία ανήκει, και περιεχόμενο τρεις (τουλάχιστον) εικόνες διαφορετικών ειδών οργανισμών που καταναλώνει.
1 σχόλιο
Απλό και κατανοητό και το ότι είναι απλό είναι μεγάλο πλεονέκτημα γιατί όπως έλεγαν και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι “ούκ εν το πολλώ το ευ”!!!